niedziela, 5 lipca 2015

Współpraca BPS

Witajcie!
Ostatnio udało mi się nawiązać pierwszą współpracę ze sklepem Born Pretty Store. Do "przetestowania" dostałam 3 rzeczy, które mogłam sobie wybrać. Zapraszam do czytana recenzji.

Słowem wstępu:
Wybór 3 rzeczy do recenzji był niezwykle trudny. Wszytko mi się podobało-jak to kobiecie. Ceny na stronie sklepu są zaskakująco niskie
Na paczkę czekałam 2 tygodnie, bardzo szybko sądząc po tym, że przesyłka szła z zagranicy. Moje zamówienie było dokładnie zapakowane w "coś" zabezpieczającego, tak aby nic się nie uszkodziło. Każdy przedmiot miał swoją torebkę i warstwę zabezpieczenia. Ogólnie jestem zadowolona z produktów, które otrzymałam.


Na pierwszy ogień pójdzie księżycowy naszyjnik

Produkt, którego podróbki jeszcze w Polsce nie spotkałam. Jak widzicie jest trochę krzywo wykonany, ale za to świetnie się prezentuje i przyciąga uwagę.
Nie jest wykonany z metalu, jak się spodziewałam przy składaniu zamówienia. Jest bardzo lekki i się nie przekręca co jest dużym plusem.
Łańcuszek na którym zawieszony jest naszyjnik nie brudzi, jak niektóre chińskie produkty.
Ogólnie polecam, występuje także w innych kolorach. Możecie obejrzeć je tu- LINK


Drugi produkt- zestaw bransoletek
W jego skład wchodzi 6 bransoletek. W różnych odcieniach, różnej wielkości i różnego rozmiaru. Najmniejsza ledwo wchodzi mi na rękę, największa z niej spada. Mam bardzo chude ręce więc nosze tylko 5 z nich ponieważ obawiam się, że tą największą zgubię. Diw najmniejsze do złudzenia przypominają perły.
Wykonanie 5/6. W niektórych bransoletkach widać "wiązanie", ale za pomocą nożyczek wszystko można naprawić. 
Bransoletkę możecie dostać tu- LINK



Trzeci produkt- koci naszyjnik
Produkt, który najbardziej przypadł mi do gusty. Jest bardzo mały i delikatny, dlatego nie rzuca się w oczy, a mimo to przyciąga uwagę. Na złotym łańcuszku zawiesina jest mała zawieszka w kształcie kotka z muszką.
Występuje w dwóch kolorach białym i różowym- LINK





Dla czytelników bloga mam także rabat 10% na cały asortyment sklepu Born Pretty Store z kodem WAMT10. Zapraszam na stronę sklepu- LINK.


Tyle na dziś :)
Pozdrawiam,
Weronika :)


9 komentarzy:

  1. Super rzeczy :)
    http://kamila-mackowiak.blogspot.com/2015/07/czas.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy naszyjnik bardzo fajny :)
    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się bransoletki. Poklikałam w linki, jeśli możesz to poklikaj u mnie w CNDirect.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zamówienie, ja pewnie zamówiłabym jeszcze jakąś bransoletkę :) Poklikałam :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz do mnie, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super biżuteria :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna biżuteria ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń