środa, 29 lipca 2015

#79. Green Tea jako kosmetyk

Witajcie!
Jak pewnie wiecie z poprzednich postów jestem wielką fanką herbaty, moją faworytką jest ostatnio Green Tea z malinami i żurawiną. Napar jest znany od najdawniejszych czasów, pomaga przyspieszyć metabolizm, spalić tłuszcz a także wzmacnia naczynia krwionośne i zapobiega nowotworom. Jeśli jesteście ciekawe co możecie zrobić z wywaru zapraszam do czytania.

Źródło: LINK

Zielona herbata to cenne źródło przeciwutleniaczy, co poprawia elastyczność skóry, ma także właściwości przeciwzapalne i uspokajające. Kubek gorącego naparu przynosi ukojenie nerwów i pozwala pozbyć się napięć. Używam także wywaru do przygotowania kosmetyków.

Źródło: LINK
TONIK OCZYSZCZAJĄCY
Torebkę lub dwie zalewam wodą (ok. 70-80 stopni C) i parzę pod przykryciem przez 20-30 minut. Następnie dolewamy łyżeczkę soku z cytryny, kilka kropel olejku rycynowego i kilka kropel oliwy z oliwek. Zimną mieszankę przelewam do butelki i przemywamy strefę T, pozostawiam na 5-10 minut i spłukuję wodą.

MASECZKA DO TWARZY
Zawartość 2 torebek mieszam minimalną ilością gorącej wody, dodaj łyżeczkę sody i łyżeczkę oliwy z oliwek. Rozetrzyj na twarzy i pozostaw na 10-15 minut.

Źródło: LINK
ODŻYWKA BEZ SPŁUKIWANIA DO WŁOSÓW
Parzymy 3-4 torebki w 1 litry wody, płukamy umyte włosy i pozostawiamy do wyschnięcia. Napar wygładza włosy i stają się one miękkie w dotyku.

ODŻYWKA GŁĘBOKO ODŻYWIAJĄCA
 Parzymy 2-3 torebki w szklance wody, dodajemy łyżkę oleju kokosowego, łyżkę miodu i kilka kropel olejku rycynowego. Mieszamy do uzyskania jednolitej konsystencji i nakładamy na włosy od nasady po końce. Pozostawiamy na 20-30 minut i spłukujemy, potem myjemy włosy w delikatnym szamponie.

PEELING
Łyżkę liści z zaparzonego naparu, mieszamy z łyżką cukru, 1/2 łyżki olejku kokosowego i łyżeczką oliwka dla dzieci, jeśli peeling jest za rzadki dosypujemy cukru. Peelingujemy ciało przez 2-3 minut następnie spłukujemy ciepłą, a następnie zimną wodą.

Mam nadzieję, że podoba Wam się post i wykorzystacie moje sposoby. Zapraszam w niedzielę na post modowy! :)

Pozdrawiam,
Malinosia :)

9 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc, to nie wiedziałam tego :D Świetny post! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post, też uwielbiam pić herbaty :)
    http://jestemkoszykarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuję chyba z tą odżywką :) Bardzo fajny pościk ♥


    http://jestemnatalii.blogspot.com/2015/07/recenzja-girl-online.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow przyda mi sie ♠♥❔♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe pomysły na użycie zielonej herbaty, chociaż przyznam szczerze, że ja ją jedynie tylko piję. :) a i też trochę mi czasu zajęło przekonanie się do niej, bo początkowo zupełnie mi nie smakowała. :) chociaż teraz nad odżywką z niej się zastanawiam, bo mnie zaintrygowała. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowe! :) Świetny blog!
    Zapraszam do mnie! ;)
    http://carolinekarolinakaro.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny wygląd bloga. posty również mi przypadły do gustu, będę zaglądać tu częsciej. pozdrawiam

    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że ta herbata może mieć takie zastosowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię kosmetyki ziołowe itp więc na pewno wypróbuję tę herbatkę :)!
    http://tattooed-brain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń