czwartek, 14 maja 2015

#75. Jak zrobić krem BB w domu?

Witajcie.
Przychodzę do Was dziś z postem diy. Napiszę Wam jak zrobić krem BB w domu, zamiast wyrzucać pieniądze w błoto kupując drogeryjne kremy.


Kremy BB pojawiły się w drogeriach stosunkowo niedawno, ale ich cena była zaskakująco niska. Oryginalny kosmetyk kosztuje grubo ponad 100 zł i nie oszukujmy się jest dużo lepszy. Używałam dwóch kremów BB, jeden kupiłam w Rossmannie, drugi w Hebe, jeden był produkcji Garniera, drugi nie pamiętam. Żaden nie spełnij moich oczekiwań, dlatego bardzo mnie rozczarowały.

Co powinien robić krem BB:
->nawilżać
->wygładzać
->ukrywać niedoskonałości i przebarwienia
->chronić przed slońcem
->rozświetlać
->wygładzać zmarszczki(przynajmniej je trochę spłycać)
Krem BB znacznie przyspiesza poranny makijaż, zamiast nakładać krem nawilżający, podkład, korektor, puder, nakładamy jeden produkt i jesteśmy gotowe do wyjścia.

Co potrzebujemy do przygotowania kremu?
->pokład (trochę ciemniejszy od naturalnego koloru twojej skóry)
->krem nawilżający
->krem z filtrem
->baza
->korektor w płynie

Dlaczego akurat to?
->podkład-ujednolicenie koloru
->krem nawilżający-nawilża cerę
->krem z filtrem- chroni przed słońcem
->baza- wygładza skórę, spłyca zmarszczki
->korektor- maskuje niedoskonałości

Jakich produktów użyłam:
-podkład: Revlon Colorstay SPF15 (ponieważ podkład jest z filtrem nie używałam kremu przeciwsłonecznego)
-krem nawilżający: krem Nivea Aqua Effect na dzień
-baza Pierre Rene, Smoothing Cashmere
-korektor Bourjois, Healthy Mix

Co uzyskałam:
Moja cera wygląda dużo lepiej niż malowana podkładem, korektorem i pudrem. Domowy krem nie zapycha porów. Moja poranna toaleta skróciła się o dobre 5 minut. Skóra wygląda naturalniej, krycie jest odpowiednie, dlatego nie widać przebarwień.
Polecam każdej dziewczynie która potrzebuje czegoś lekkiego na twarz.

"Oryginalne" kremu i ich ceny:
->Collistar Magica BB absolutna perfekcja energia + blask SPF 20 (Douglas, 129 zł)
->Clarins BB Skin Perfecting Cream SPF 25 (Douglas, 129 zł)
->Bobbi Brown BB Cream SPF 35 (Douglas, 179 zł)

Dla kogo drogeryjny krem?
Myślę, że dla osób, które nie mają żadnego problemu z cerą, które chcą jedynie nadać odpowiedni kolor cerze i ją trochę nawilżyć. 


A wy wolicie domowe kremy czy drogeryjne?

24 komentarze:

  1. Nigdy nie używałam kremu BB, zawsze korzystałam z podkładu, ale możliwe, że kiedyś wypróbuję kremy BB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lato podkład jest za ciężki ;x

      Usuń
  2. Kiedyś mieszałam ze sobą różne podkłady, ale nie skończyło się to dobrze dla mojej cery:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszam różne odcienie podkładów, ale są tej samej firmy więc z moją cerą nic się nie dzieje :)

      Usuń
  3. Świetny sposób :) Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra pomysł! Mnie też nie zachwycają żadne kremy bb a podkładu też nie można cały czas używać ;/
    Na pewno wypróbuję :)
    Pozdrawiam!
    http://blondloczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej nic nie używać, ale tak się niestety nie da ;x

      Usuń
  5. Bardzo fajny post . Uwielbiam kremy BB, muszę zrobić swój własny :)

    http://mitt-nye-liv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio się z nimi dobrze dogaduje :)

      Usuń
  6. Ja osobiscie boje sie mieszać podkładu czy kremu dlatego polecam wszystkim podkład loreal BB. Jest niczym krem BB.
    Jednak bardzo ciekawy temat DIY zrobiłaś ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie używałam kremu BB z Loreal, ale miałam kiedyś podkład i był do bani ;x

      Usuń
  7. Muszę wypróbować :)

    ----------------------------------

    http://wercia-alcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze niegdy nie miałam ale chciałaby, wypróbować te azjatyckie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale wydawać 200 zł miesięcznie na krem, trochę za dużo :x

      Usuń
  9. Bardzo przydatny post! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nieco boje sie tak wszystko ze soba mieszac, bo moze jakas reakcja zajdzie i pozniej narobimy sobie szkod(((( marzymi sie koreanski krem bb, mowia ze to dopiero bajka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nakładasz wszystko po kolei i nie powoduje reakcji alergicznej, to zmieszanie też nic nie zrobi :)

      Usuń
  11. Ja juz wyrzuciłam pieniądze, ale jestem bardzo zadowolona:D Zapraszam do wspólnej obserwacji, o ile spodoba Ci się u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tak czasami robię jak moja cera ma dobry dzień ale zwykle potrzebuję jednak mocno kryjącego podkładu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice post as always! :)
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przydatny post. Musze to w wolnej chwili wypróbować! :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi. :)
    Nowa sesja zdjeciowa- HORSE
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/horse.html

    OdpowiedzUsuń