poniedziałek, 11 maja 2015

#73. Tania i dobra maska do włosów

Witajcie!
Rozpoczynam cykl postów o włosach, a właściwie maseczkach do włosów. Długie, gęste włosy są atutem każdej kobiety, dlatego potrzebują szczególnej pielęgnacji. Zapraszam do czytania! :)

Recenzja maseczki do włosów KALLOS.

Będąc kiedyś w HEBE natknęłam się na promocję maseczki do włosów KALLOS. Cena była zaskakująco niska jak na 1000 ml, bo kosztowała ok. 8 zł. Jako iż ostatnia maska do włosów skończyła mi się dość szybko, postanowiłam, że zainwestuję w tę jak dla mnie nowość.
Maska do włosów KALLOS Keratin zawiera kreatynę i proteiny mleka. Nie wiedziałam, że istnieje coś tak dobrze odbudowującego strukturę włosa i to w zaskakująco krótkim czasie!

Maskę stosowałam 2 miesiące przez 3-4 razy w tygodniu, czasem nawet częściej. Mimo iż na opakowaniu jest napisane, żeby trzymać 5 minut, trochę kombinowałam z czasem. Pierwsze efekty zauważyłam już po pierwszym użyciu! Włosy stały się gładsze i łatwiej się rozczesywały. Byłam lekko zszokowana, bo zazwyczaj pierwsze efekty widzę po ok 3-4 tygodniach.

Po dwóch tygodniach moje włosy przestały stawiać jakikolwiek opór, zaczęły się układać jak należy, były gładkie, lśniące i przestały się łamać. Niestety maska obciążała czuprynę, dlatego stosowałam maseczkę tak:
W końcówki wmasowywałam dużą ilość maseczki, a na czubek tylko trochę, starałam się nie dotykać skóry i dokładnie spłukiwać maskę. Raz w tygodniu, używałam dużo maski na całe włosy, aby zabezpieczyć wysyp "baby hair".


PLUSY:
-wydajna
-tania
-skuteczna
-krótki czas aplikacji
-zapach
-wygładza i odżywia
-odbudowuje
-chroni końcówki przez rozdwajaniem

MINUSY:
-obciąża, ale też dociąża tzn: moje zniszczone rozjaśniaczem włosy odżyły w tydzień! (miałam ombre od ramion do pasa)

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Citric Acid, Propylene Glycol, Hydrolized Milk Protein, Hydrolized Keratin, Cyclopentasilioxane, Dimenthiconol, Parfum, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

Bardzo chętnie wypróbuję inne maseczki tej firmy! A jakie są wasze ulubione maski?

Polecam bloga => http://haniaslittleworld.blogspot.com/  

20 komentarzy:

  1. Ciekawy opis. Ja niestety nie używam żadnych rzeczy do włosów prócz szamponu, ale chyba wypróbuję tą maseczkę ;)
    Obserwuję :)
    http://magicloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto używać masek, bo chronią i odbudowują włosy :)

      Usuń
  2. Wygląda na nawet dobrą :) Nigdy o niej nie słyszałam

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moje ręce wpadła przez przypadek i na pewno długo u mnie zagości :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię to jak ta maska działa na moje włosy, niestety strasznie uczula mi skórę głowy i w czasie stosowania mam chęć się zadrapać na śmierć. Za to dobrze dogaduję się z jej siostrzyczką Latte. Polecam jeszcze miodową maskę Seri Natural Line, cena to około 20 złotych za litr, więc też niewielki wydatek, a fajnie się sprawuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak stosowałam często na skórę głowy to dostawałam łupieżu, ale od używania raz w tygodniu nic mi się nie dzieję. :)

      Usuń
  4. Tej wersji nie miałam i raczej się nie skuszę, ale po bananowej i jagodowej poszukam czekoladowej i wiśniowej ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w najbliższym czasie nabędę resztę masek z tej serii. :)

      Usuń
  5. Ta maska przeproteinowała mi włosy ,także ją wykluczyłam z kolekcji :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim bardzo pomogła, ale to zależy od włosów :)

      Usuń
  6. Ja też miałam robione ombre i moje włosy bardzo się zniszczyły, więc zastanawiałam się właśnie nad kupnem tej maski do włosów i chyba się zdecyduję! ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozjaśniacz bardzo niszczy, dlatego trzeba je odbudować jak najszybciej, bo przesuszone włosy wyglądają okropnie ;x

      Usuń
  7. Śliczny blog a w szczególności nagłówek.A co do posta-jest dosyć ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mam z tej firmy maske, tylko ze pomarańczową OMEGA :) tez jest super ;)

    malamii862.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń