sobota, 9 maja 2015

#71. Domowe sposoby na przebarwienia

Witajcie.
Mam dla Was kolejny post o moich sposobach na blizny po trądziku. Wszystkie składniki potrzebne do dzisiejszego "doświadczenia" znajdziecie w kuchni. Zapraszam do czytania! :)

Sposób #3.

Co będzie potrzebne?
-miód płynny
-brązowy cukier/biały cukier
-śmietana 30-36%

Co robimy:
Do małego pojemniczka wkładamy 1 łyżkę miodu (musi być płynny), 1 łyżkę brązowego cukru i pół łyżki śmietany. Wszystko mieszamy do uzyskania w miarę jednolitej konsystencji.
Mieszanką peelingujemy skórę przez 3-5 minut(tylko delikatnie!) potem pozostawiamy peeling na skórze na 5 minut i zmywamy letnią wodą.

Co uzyskamy:
Skóra bardziej napięta nawilżona i promienna, dzięki usunięciu starych komórek gładsza i bardziej "jednolita"- przebarwiania trochę zbledną.

Dlaczego to uzyskamy:
-miód-> w  jego składzie obecne są przeciwutleniacze, które spowalniają procesy starzenia się skóry. Przykładowo, cennym składnikiem miodu jest witamina C oraz katalazy, które mają właściwości przeciwzapalne. Ponadto miód zawiera składniki przyspieszające regenerację skóry, tj. ryboflawinę i niacynę.
-brązowy cukier-> ważne jest działanie kryształków cukru, które w połączeniu z innym składnikiem będą delikatnie rozpuszczać się pod wpływem ciepła i okrężnych ruchów naszych dłoni.
-śmietana-> przede wszystkim wysoka zawartość tłuszczu działa ochronnie, pomaga natłuścić naskórek i zapobiega jego łuszczeniu. Do tego rozpuszczalne w tłuszczu witaminy A, E i D, które eksterminują wolne rodniki, oraz kwas mlekowy i enzymy kojące podrażnienia i zaczerwienienia podrażnionej skóry. Śmietana ma też działanie lekko rozjaśniające

29 komentarzy:

  1. Ja na szczescie nie mam klopotow ze skora, ale na pewno nie jednej osobie sie ten artykul przyda :)
    Obserwuje :)

    Blog z artyatycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi.
    Nowa sesja zdjęciowa- GEISHA :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/geisha.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam problemów ze skórą na razie, ale poleciłam to mojej koleżance, która jednak ma problemy, więc przydatny post :)

    http://ola-jaworska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, ciesze się ze mogłam pomóc :)

      Usuń
  3. Rewelacyjny blog, całość na wielki plus, pozdrawiam! :)

    Blog Mel ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, staram się jak mogę! :)

      Usuń
  4. Fajowski blog i będę tu wpadać:)
    pedzelikartka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na szczęście nie mam tego typu problemów, aczkolwiek post przydatny!

    http://my-black-pants.blogspot.com/2015/05/26-people-help-people.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. całe szczescie,ze nie mialam jeszcze trądziku ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, masz duże szczęście :)

      Usuń
  7. Czytam i czytam bloga :) Obserwuję :)))
    pedzelikartka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nice post :) keep in touch :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety ja muszę się wzmagać z przebarwieniami :/ Ciekawy post.. na pewno zajrzę to poprzednich sposobów :) Osobiście polecam wykorzystywać sok z cytryny np. do maseczek, jako napój lub po prostu rozcieńczyć go z wodą i stosować jako tonik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O cytrynie było w poprzednich postach :D
      Powodzenia! :)

      Usuń
  10. Coś dla mnie, zapiszę sobie tego posta do zakładek i go wykorzystam niedługo ;D

    Obserwuję i zapraszam
    polgiaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  11. Na szczęście nie mam takiego problemu, ale post na pewno przyda się mojej koleżance, która niestety ma z tym problemy. Świetny post ♥

    Obserwuję, Pozdrawiam, Zapraszam ♥
    http://little-carmineshell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że moja skóra jest dla mnie miła i nie mam z nią problemów!

    claudine-bloog.blogspot.com --> kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam jeszcze tego problemu,ale warto wiedzieć na przyszłość :)
    Obserwuję !
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne porady, jednak ja nie mam takiego problemu :) super blog
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. interesting blog.. amazing post.


    XOXO,

    www.fashionerza.com

    I can rock any outfits, come follow my online diary

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam problem z przebarwieniami na plecach i dekoldzie,
    będę musiała to wypróbować :)
    _________________________________________
    http://mynailspaznokciehybrydowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń