czwartek, 7 maja 2015

#70. Jak się pozbyć przebarwień po trądziku?

Witajcie!
Chciałabym przedstawić Wam drugi sposób na pozbycie się blizn potrądzikowych. Kolejne sposoby w następnych postach!*
*Chcesz być na bieżąco? Obserwuj!
Sposób #2.
Co będzie potrzebne:
->olejek lawendowy
->olejek grejpfrutowy
->olej awokado (tłoczony na zimno)
->mleko 3,2 %

Co robimy?
5-6 kropli olejku lawendowego mieszamy z 5-6 kroplami olejku grejpfrutowego, dolewamy 2 łyżki oleju awokado i pół łyżki mleka. Łączymy wszystkie składniki i wcieramy niewielką ilość w przebarwienia lub całą twarz (omijając okolice oczu). Pozostawiamy na 10-15 minut i przemywamy letnią wodą. Następnie myjemy twarz żelem lub pianką do codziennej pielęgnacji skóry.

Co uzyskamy:
Przebarwiania zbledną,a skóra na twarzy oczyści się. Mieszanka dodaje cerze blasku i nawilżenia.

Dlaczego to uzyskamy?
-olejek lawendowy-> wykazuje właściwości silnie odkażające, przeciwgrzybiczne, przeciwwirusowe, przeciwbakteryjne, przeciwropne, przeciwzapalne, przeciwtrądzikowe.  Reguluje produkcję łoju, zapobiega występowaniu blizn. Stymuluje wzrost nowych komórek, tworzenie się nowej tkanki
-olejek grejpfrutowy-> działa przeciwbakteryjnie, przeciwwirusowo i przeciwgrzybiczo, a także oczyszczająco i odmładzająco
olej awokado-> dostarcza wielu składników mineralnych, w szczególności:  potasu, manganu, fosforu i krzemu, odżywia skórę w 7 istotnych witamin: A,B,D,E,H,K,PP oraz skwalen, wygładza skórę
-mleko-> jest bogatym źródłem białek, witamin i składników mineralnych, działa odżywczo, natłuszczająco i nawilżająco, a także zapobiega zmarszczkom.

21 komentarzy:

  1. Fajny sposób, spróbuję! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O olejku lawendowym nie wiedziałam - kocham jego zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go nienawidzę, jest stanowczo za mocny jak dla mnie ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajny sposób, czekam na więcej.http://claudiablog-welcometomyworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą jeszcze dwa post z tej serii ;)

      Usuń
  4. Jeju dzięki, teraz się tego gunwa chociaż trochę pozbędę :')
    Czekam na więcej postów~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo z tym walczyłam i znowu domowa medycyna przybiła drogeryjne kremy ;)

      Usuń
  5. Po jakim czasie można zobaczyć realne efekty? Bo mam pewne wątpliwości. ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie bywa wszystko zależy od cery, pielęgnacji itd.
      Ja widziałam pierwsze efekty po 2-3 tygodniach ;)

      Usuń
  6. Przybywam z zapytaj i bardzo się cieszę, że odwiedziłam Twój blog :) Tyle interesujących informacji w jednym miejscu :D Praktycznie w każdym poście można znaleźć coś dla siebie i już wiem, że w wolnym czasie na pewno trochę tu posiedzę :)
    Pozdrawiam, Natalia :)

    jeżeli lubisz blogi z opowiadaniami -> niepotrafieprzestac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez się ciesze z odwiedzin! ;)
      Mam nadzieję, że mój blog będzie dla Ciebie źródłem inspiracji ;)

      Usuń
  7. Świetny sposób , trzeba by znaleźć chwile i spróbować :)
    http://laurapietryga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na szczęście się o to nie muszę martwić, o nie miałam nigdy trądziku :O
    Ale na pewno nie jednej osobie się to przyda :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi  
    Nowa sesja zdjęciowa- GEISHA.
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/geisha.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz szczęście, nie masz pojęcia co to za udręka! ;)

      Usuń
  9. Fajny sposób. Przyda się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł :) Ile mniej więcej takie coś razem wychodzi cenowo?

    vilolou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olejek lawendowy ok. 10 zł (ja kupiłam w aptece za 6zł)
      olejek grejpfrutowy ok. 10 zł (w niektórych aptekach po 8 zł)
      olej awokado ok . 10-50 zł (zamawiałam przez internet 10.99 zł + przesyłka)
      mleko w lodówce na pewno masz ;)
      Z takiej mieszanki uzyskasz ok. 10-30 porcji lub więcej +olejku na pewno Ci dużo zostanie.
      Z jednej porcji będziesz miała na ok. 4 aplikacje- przez 2 dni rano i wieczorem ;)

      Usuń
  11. Świetny sposób :)
    http://vincza-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń