czwartek, 1 stycznia 2015

Powrót, podsumowanie roku, postanowienia.

Witajcie!
Wiem, że nie było mnie bardzo długo, ale miałam masę roboty. Obiecałam Wam, że ukaże się cykl postów o ćwiczeniach fizycznych i zamierzam dotrzymać słowa! Jeden z postów jest nawet w fazie tworzenia, opublikuje go jutro lub w piątek więc zapraszam zainteresowanych.

Podsumowanie roku

W ostatnim miesiącu ruch na blogu znaczenie zmalał, spowodowane jest to pewnie brakiem świeżych postów, mam jednak nadzieję, że to ulegnie zmianie.
Bloga prowadzę od sierpnia zeszłego roku. W tym czasie znalazłam 218 czytelników, którzy regularnie odwiedzają moją stronę. Przez niecałe 5 miesięcy na witrynie zostawiliście 570 komentarzy i odwiedziliście mnie 37100 razy. Dziękuję Wam za to z całego serca. ;)

Postanowienia

W tym roku planuje bardziej systematycznie dodawać posty. O czym będą? Zobaczymy. Na chwilę obecną mogę Wam powiedzieć tylko, że zawsze wkładam w pisanie całe serce i robię to na 100%, bo wolę dodawać posty rzadziej niż publikować chłam, który nikogo nie zainteresuje. Tematyk postów będzie różna. Planuję napisać o ćwiczeniach fizycznych, pielęgnacji włosów, stóp, rąk, włosów i wielu wielu innych. Jeśli macie jakiś pomysł na post, napiszcie go w komentarzu. 
Planuję także rozpocząć konkurs dla czytelników bloga, ale o tym niebawem. Wpadajcie jak najczęściej! ;)


Motto dla Was na nadchodzący rok i niech los Wam zawsze sprzyja! ;)

Pozdrawiam,
Weronika ;)

5 komentarzy:

  1. Ja z kolei stworzyłam dziś grafiki do druku, które mam nadzieję pomogą mi w realizacji postanowień. Zawsze mi jakoś łatwiej, kiedy moje cele nade mną 'wiszą' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przeczytam wpisy o ćwiczeniach fizycznych :)
    Bardzo chętnie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne motto :D Racja, lepiej dodawać porządne posty, trochę rzadziej, niż codzienne pisać bezsensowne rzeczy.

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy się nie poddawać, o ile dążysz do jakiegoś sensownego celu :-p.

    OdpowiedzUsuń