piątek, 9 stycznia 2015

#65. Ćwiczenia wyszczuplające nogi.

Witajcie!
Mam dla Was kolejny post z serii o ćwiczeniach fizycznych. Tytuł już znacie to teraz pora żebyście poznali ćwiczenia. Nie są one specjalnie skomplikowane jednak pamiętajcie co za dużo to nie zdrowo. Podrzucę Wam kilka filmików. Wybierzcie te, które najbardziej będą Wam odpowiadać i stopniowo zwiększajcie ilość ćwiczeń.

"Nie ważne jak wolno robisz postępy i tak jesteś krok dalej od tych, którzy siedzą na kanapie!!!"















Dobór ćwiczeń na zgrabne nogi jest duży, wystarczy poszperać na yt, wybrałam Wam najciekawsze ćwiczenia, które przynoszą fajne efekty. Jednak na zgrabne nóżki trzeba zapracować, tylko ciężka praca prznosi efekt. Pamiętaj: ćwicz regularnie i urozmaicaj swoje treningi. Jeśli jesteś osobą początkującą lub wracasz do ćwiczeń po długiej przerwie nie przetrenuj się na wstępie. Myślę, że ok. 30 minut na początek wystarczy. :)

Pozdrawiam,
Weronika ;)

6 komentarzy:

  1. Świetne ćwiczenia, ja teraz zaczęłam ćwiczyć ćwiczenia rozciągające do szpagatu i z Ewą Chodakowską ;D

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, z chęcią skorzystam któregoś filmiku. Chyba najbardziej podoba mi się ten z Mel B :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog! :) gratuluję prawie 250 obserwatorów, ja trenuję lekkoatletykę więc nie robię już innych ćwiczeń ale myślę że dla innych byłyby bardzo przydatne ! :)
    Moja przygoda z blogiem się dopiero zaczyna i chciałabym Cię serdecznie zaprosić :

    http://blog-zosia.blogspot.com/ (może obs-obs? kom-kom? daj znać ! )

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ćwiczenia, muszę któreś wykorzystać :)

    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie zamierzam zabrać się za ćwiczenia nóg. ;) Zapraszam do siebie, jeżeli interesujesz się fotografią i modą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post ale lepiej by było gdybyś pisała dłuższe :) Wspólna obserwacja ? Jeśli tak - zacznij i pisz u mnie :) http://life-andstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń