niedziela, 7 grudnia 2014

#63. Jak się zmotywować do ćwiczeń.

Witajcie.
Wracam po krótkiej przerwie. Do świąt pozostało coraz mniej czasu, a co za tym idzie poprawy, poprawy i poprawy. Nie mam dla Was czasu, ale obiecuje, że po świętach się to zmieni! Ostatnio zaczęły mi wracać siły i mogę już ćwiczyć. Tylko jak się zmotywować? Rozpoczynam cykl postów o ćwiczeniach fizycznych. Dziś pierwszy post z tej serii.










W najbliższym czasie pokarze Wam co ćwiczę. Dobra forma to nie tylko zgrabne ciało, ale także zdrowie psychiczne. Mówicie, że na to trzeba czasu. Ale czas i tak upłynie! :)

Pozdrawiam,
Weronika :)

13 komentarzy:

  1. Swietny post. Ja zawsze sobie mowie " Od jutra cwicze " a i tak tego nie robie :P

    Zapraszam do mnie :) kasia-kate1.blogspot.co.uk


    Moze wspolna obserwacja ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielka motywacja, takie zdjęcia mówią same za siebie ;)

    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie, czekam na kolejne posty. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I dobrze, że ćwiczysz. Życzę wytrwałości!
    Czekam na kolejny post.
    +Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te ćwiczenia zajmują mniej nam czasu niż szukanie wymówek, żeby ich nie wykonywać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cellulitowy tyłek oddziałuje na psychikę :-D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedyś ćwiczyłam tydzień z Chodakowską, a potem już mi się odechciało niestety. Teraz szukam motywacji na nowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi brak motywacji, poza tym jestem starsznym łasuchem
    Ale chyba już szybciej zaczęłabym ćwiczyć, niż zmieniła dietę

    Obserwuję :)
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy blog, postanowiłam nominować Cię do Liebster Blog Award, więcej info pod tym linkiem:
    http://shynessinthecity.blogspot.com/2014/12/3-liebster-blog-award.html?m=1 mam nadzieję że przyłączysz się do zabawy, wesołyvh Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie najbardziej motywują takie, właśnie fotografie, wystarczy, że się napatrzę i nagle przebieram się w strój do ćwiczeń :)
    swoją drogą, baaardzo spodobał mi się Twój blog, ma pewną magię, która zdecydowanie przyciąga:)
    obserwujemy?
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Dalas mi serio motywacje!! Super zdjecia, inspirujace :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz po Świętach motywację mam zwiększoną! :)

    simplyandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń