niedziela, 16 listopada 2014

#57. Jak naturalnie rozjaśnić włosy?

Witajcie.
W weekend mam bardzo dużo czasu. Żartowałam. Nie mam na nic czasu nawet na bloga. Padł wczoraj pomysł na post o rozjaśnianiu włosów. Nie wiem na ile będę miała czasu w tygodniu więc robię go dziś :)
Źródło

Rozjaśnianie włosów naturalnym sposobem nie jest rzeczą prostą. Domowe sposoby są banalne, ale żeby uzyskać efekty trzeba być systematycznym. Przed użyciem rozjaśniacza testowałam na sobie dużo sposobów, nie które faktycznie przynosiły efekty. Najlepszym okresem na rozjaśnianie włosów jest lato, ale zimną też się da :)

SPOSÓB PIERWSZY:
RUMIANEK.
Parzymy 3-4 torebki rumianku w szklance wody. Kiedy napar przestygnie polewamy nim umyte włosy. Rozjaśnianie to długi proces, po kilku użyciach możecie zauważyć, że na włosach pojawiają się złote refleksy.
Warto po polaniu rumiankiem wysuszyć włosy. Ale jak pewnie wiecie ciepło suszarki nie sprzyja kondycji włosów dlatego zaopatrzcie się w dobrą odżywkę, używajcie jej codziennie!
Zabieg z rumiankiem powtarzajcie co 5-6 dni.
Dla wzmocnienia efektu myj głowę w szamponie rumiankowym.
UWAGA: RUMIANEK WYSUSZA WŁOSY!!! PAMIĘTAJCIE O ODŻYWCE!

SPOSÓB DRUGI:
CYTRYNA.
Wyciśnij sok z całej cytryny do szklanki dolej wody. Szklanka powinna być pełna. Stosunek wody do soku wygląda tak 2-3 łyżki na 1/3 szklanki wody. Woda powinna być letnia. Mieszanką polewamy włosy i suszymy suszarką. Stosujemy co tydzień lub częściej w mniejszych proporcjach.
Nie zapomnij o nakładaniu odżywki! :)

Oba sposoby testowałam na sobie, ale nie rozjaśniły moich włosów. Moje włosy po cytrynie nabrały złotych refleksów i wyglądały dużo lepiej niż jak rozjaśniłam je całe.

Znam więcej sposobów na domowe rozjaśnianie, jak będę miała więcej czasu to Wam je opisze :)

Pozdrawiam,
Weronika :)

3 komentarze:

  1. Czy jeśli mam naturalne rude włosy to mogę jakoś sprawić aby ich kolor był bardziej rudy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak. Polewać je naparem z rydzy :)
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam rozjaśnione końcówki :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń