sobota, 15 listopada 2014

#56. Jak naturalnie przyciemnić włosy?

Witajcie.
Dziś mam dla Was kolejny post o włosach. Tym razem nie testowała na sobie przedstawionych poniżej metod, ale podobno są skuteczne. Zapraszam do czytania.
Źródło

Pewnie wiele z Was zadaje sobie pytanie czy jest naturalny sposób na przyciemnianie włosów. Farbę potrafi użyć każda z Was, ale czasem warto otworzyć się na domowe sposoby, a o to i one:

SPOSÓB 1.
Płukanka z szałwii. 5 łyżek suszonej szałwii zalewamy wrzącą wodą. Następnie parzymy pod przykryciem przez 7-8 godzin. Odcedź napar od suszu i polej nim włosy. Możesz także użyć rozpylacza aby pokryć włosy w całości. Pozostaw do wchłonięcia.
Po uzyskaniu odpowiedniego koloru powtarzaj raz na miesiąc.

SPOSÓB 2.
Płukanka z orzechów włoskich. Każda z Was wie jak to jest obierać orzechy, strasznie brudzą palce, a potem nie można się tego pozbyć.
Kilka orzechów rozłup i rozbierz na części pierwsze. Zagotuj ok 2 szklanek wody. Do wrzątku wrzuć orzechy: skorupki, miąższ, łupinki. Całość gotuj od czasu do czasu mieszając przez 15-20 minut. Odcedź napar i wlej go do rozpylacza lub polej nim włosy. Pozostaw do chłonięcia. Po godzinie spłucz włosy.

SPOSÓB 3.
Płukanka z kawy. To jedna z metod które sama praktykowałam, ale w innym celu. Używając kawy jako peelingu zauważyłam, że ciemnieją moje rozjaśnione włosy. Jak zrobić płukankę? Parzymy kawę i odlewamy kawę od fusów. Kawę wlewamy do rozpylacza. Polewamy włosy i czekamy od 20-30 minut. Następnie myjemy włosy i nakładamy odżywkę.

Na dziś to wszystko, ale to nie wszystkie sposoby na naturalne przyciemnianie włosów. Mam dla Was jeszcze jeden taki post. Zapraszam niedługo.

Pozdrawiam,
Weronika :)

5 komentarzy:

  1. Mam pytanie,mogłabyś zrobić posta o tym,jak rozjaśnić włosy ? :C
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :o :)
    Zapraszam na nowy post :).
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł :D A napiszesz posta jak rozjaśnić włosy? Bardziej by mi się przydał :)

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń