poniedziałek, 10 listopada 2014

#55. Ratunek dla bardzo zniszczonych włosów

Witajcie.
Każda z Was ma problem z włosami, jedne większy inne mniejszy. Niektórym z Was za wolno rosną, innym się nie układają, a jeszcze innym szybko się przetłuszczają. Problem z moimi włosami zaczął się po rozjaśnieniu ich, zaczęły wypadać stały się kruche i łamliwe. Długo szukałam odpowiedniej kuracji i w szerokich internetach natknęłam się na odżywkę...
Źródło
Skład jest prosty, ulepszyłam odżywkę po swojemu i po kilku użyciach zauważyłam różnicę :)
Potrzebujemy:
+nafta kosmetyczna;
+olejek rycynowy;
+odżywka do włosów;
+cytryna;
Co robimy:
Łączymy 6 łyżeczki nafty kosmetycznej z 2 łyżeczką olejku rycynowego. Następnie dodajemy 6 łyżeczki odżywki do włosów. Ja stosowałam odżywkę Lorys (recenzja tutaj). Maseczkę nakładamy na wilgotne włosy, zakładamy foliowy czepek i owijamy głowę ręcznikiem. Trzymamy możliwie jak najdłużej 1-2 h. Spłukujemy włosy ciepłą wodą z dodatkiem soku z cytryny. Na koniec myjemy głowę szamponem. 
Co uzyskamy:
-wyraźne wygładzenie
-poprawę kondycji
-wygładzenie
-mniejsza łamliwość

Nie każdy może stosować tę maseczkę więc przestrzegam. Nie biorę odpowiedzialności za konsekwencję stosowania.
Źródło
Pozdrawiam,
Weronika :)

5 komentarzy:

  1. szkoda, że jest z cytryną, bo ona rozjaśnia włosy a ja mam brązowe!
    świetny blog :)

    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy :)

    pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz w komentarzu pod postem :)

    POZDRAWIAM!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy z osobna produkty mam, pozostaje je tylko połączyć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi na zniszczone włosy pomaga olej kokosowy ;)

    http://modnystyl2013.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nienawidzę moich włosów żadne maseczki im nie pomagają -,-
    Bardzo lubię twojego bloga , przyjemnie się go czyta.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) W obiektywie życia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna maseczka, stosuje ją od dawna, jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń