środa, 5 listopada 2014

#53. Co zrobić aby włosy szybciej rosły?

Witajcie!
Widujecie czasem dziewczyny, które mają długie, gęste włosy? Pewnie, takich dziewczyn jest setki, tylko jak wyhodować sobie takie włosy? Jak pewnie wiecie, mężczyźni uwielbiają kobiety z długimi włosami, obojętnie jaki macie kolor czupryny, byle by przyciągała uwagę! A teraz zapraszam na kilka sposobów, które przyśpieszą porost włosów.


Na początku prowadzenie bloga przedstawiłam 5 sposobów, które przyśpieszają porost włosów nawet o 4 cm miesięcznie. Poszperajcie w archiwum na pewno znajdziecie. :)
Teraz z trochę innej perspektywy. :)
1. Przycinanie końcówek.
Przycinanie końcówek, nie przyśpieszy wzrostu włosów. Podcinanie końcówek to podstawowa forma dbania o włosy. Włosy niszczeją i rozdwajają się właśnie od końców. Jeśli nie obetniesz końcówek na czas, mogą one się poważnie rozwarstwiać, a nawet łamać. Regularnie podcinanie włosy to zdrowe włosy. Podcinanie włosów co 6-8 tygodni o 1 -2 centymetry jest kluczowe, by mieć lśniące, zdrowe włosy.
2. Masaż skóry głowy.
Poprawia ukrwienie, a także pobudza mieszki włosowe, dzięki czemu włosy rosną szybciej i są gęstsze. Do masażu najlepiej używać ciepłych olejków.
3. Białka jajek
Odżywiają i naprawiają włosy. Oddzielamy białka od żółtek i nałóż jako maseczkę na 15-20 minut. 
4. Szczotkowanie włosów
To nie lada sztuka. Najpierw dobieramy odpowiednią szczotkę, potem środki ułatwiające szczotkowanie. A potem zabieramy się za szczotkowanie. Szczotkujemy 2 razy dziennie, przed snem i rano. 
5. Jedzenie odpowiednich składników.
Najważniejsze są proteiny. Ważna rolę odgrywają witaminy. Spożywając produkty, które zawierają te składniki. Jedz więc dużo ryb, jajek, chudego mięsa. Zrezygnuj z fast foodów i tzw. zapychaczy typu chipsy czy paluszki.
6. Maseczka ziemniaczana.
Zetrzyj na tarce trzy obrane ziemniaki, dodaj do nich żółtko z jednego jajka i trochę miodu. Zamieszaj. Nałóż tak przygotowaną maseczkę na włosy.
7. Używaj octu jabłkowego
Zmieszaj ocet jabłkowy z wodą w równych proporcjach. Używaj do płukania włosów po umyciu ich szamponem. Ocet stymuluje mieszki włosowe aktywując je do wydajniejszej pracy.

11 komentarzy:

  1. Na moje włosy najbardziej działa ocet:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z podcinaniem końcówek różnie bywa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam długie włosy więc fryzjer zawsze chce mnie naciągać na dużą kasę. A przecież to tylko same końcówki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog. Ciekawe i przydatne wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Białka jajek natomiast okropnie sklejają włosy. Po spłukaniu są one matowe...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale białka to najzdrowsza odżywka;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem w trakcie zapuszczania, ale jutro mam umówionego fryzjera i nie wiem co z tego wyniknie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam bardzo gęste włosy, jednak ostatnio musiałam podciąć 10 cm z powodu iż niw pod ścinałam końcówek.
    Te rady są dla mnie mega ważne ;)
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda! Warto przycinać końcówki, bo choć to nie przyspiesza wzrostu - jak napisałaś - jest jednak kluczem do sukcesu, jeśli chodzi o zdrowy wygląd włosów. Wiem, że moja siostra miała spore problemy z zastojem wzrostu i z tego, co wiem, z tych chemicznych substancji używała calcium, natomiast z tych mniej chemicznych - jantar okazał się zbawienny. S. używała wcierek z niego, ale słyszałam, że jest także jantar w mgiełce czy jak ktoś woli w sprayu ;)
    Pozdrawiam
    P.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatny post!
    Pozdrawiam, M ♥
    http://zawszecarpediem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń