poniedziałek, 3 listopada 2014

#52. Produkty, których używałam- październik.

Witajcie.
Od 2 tygodni leże w domu więc mam dużo czasu na pisanie dla Was postów. Dziś przedstawię 5 produktów których użytkowanie zachwyciło mnie w październiku. Mam nadzieję, że post Wam się spodoba :)






1. Sther, Lorys, Shea Butter (Odżywka do włosów kręconych i suchych)

Plusy:
+zapach
+nawilża
+wygładza
+cena
+konsystencja
Minusy:
-dobrze nagimnastykować się ze spłukiwaniem;
-jeśli się dobrze nie spłuka, włosy wyglądają na tłuste

2. Clean & Clear, Głęboko oczyszczająca pianka do mycia twarzy 
Plusy:
+cena
+wydajna
+dobrze oczyszcza
+hamuje wydzielanie sebum
+dobrze usuwa makijaż
Minusy:
-za bardzo ściąga

3. Tutti Frutti Kiwi & Karambola olejek do kąpieli
Plusy: 
+zapach (podczas kąpieli)
+cena
+dobrze miesza się z wodą
+wygładza skórę
+nie wysusza
+nie uczula
Minusy:
-zapach się nie utrzymuje
-niewygodna butelka

4. Colgate-Palmolive, Lady Speed Stick, 24/7 Fruity Splash
Plusy:
+łatwo usuwa się z ubrań
+zapach
+cena
+wydajność
Minusy:
-nie chroni przed potem
-plami ubrania
-opakowanie, trzeba kombinować żeby wycisnąć żel

5. Neutrogena, Formuła Norweska, Odżywczy sztyft do ust z maliną nordycką
Plusy:
+wydość
+zapach
+nawilża
+nie barwi
+chroni 
+łagodzi podrażnienia
Minusy:
-brak

2 komentarze:

  1. Kończy mi się pianka do twarzy z Nivea, więc może skuszę się na tą, która przedstawiłaś :) Co do Neutrogeny to jeszcze nigdy mnie nie zawiodła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiac to z tego uzywalam tylko antypespirant i rowniez nie bylam zadowolona ; / Jednak inne produkty powinnam wypróbowac :3
    Pozdrawiam , Ilonciaa
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń