czwartek, 9 października 2014

#42. Powrót do dzieciństwa

Witam serdecznie!
Dziś zupełnie inny post, zupełnie nie zgodny z tematyką bloga. Uważam, że bloger nie powinien się ograniczać do jednego tematu, a pomysł na post przyszedł znienacka.
 W niedziele rano włączyłam telewizor i moim oczom ukazała się bajka, którą oglądałam w dzieciństwie-Scooby-Doo. Choć w moim wieku średnio wypada mówić o tym, że ogląda się bajki, postanowiłam, że napiszę post o moim bajkowym dzieciństwie.

Dawno, dawno temu, kiedy jeszcze nie miałam tylu obowiązków związanych ze szkołą i miałam wolny czas(teraz się to nie zdarza) jak każdy z Was oglądałam wiele, wiele bajek. Z czasem jednak zaczęła się nauka, lekcje, lektury, prace domowe i przestałam spotykać się z moimi przyjaciółmi z kreskówek. Warto jednak przypomnieć sobie kim byli, dlatego też chciałbym przedstawić ich Wam, moim drodzy czytelnicy!

1. Jedną z moim ulubionych bajek był "Łatek" i jego przygody. Pamiętam jak wstawałam wcześnie rano i od razu włączałam telewizor. Do tej pory w głowie zostały mi jego piosenki. Ach, żeby matematyka chciała tak wchodzić ..

Źródło: KLIK

2. Kochany "Tabaluga", dzielny smok walczący o sprawiedliwość. Emitowany był w TVP1 jako wieczorynka.

Źródło: KLIK

3. Dawna wersja "Smerfów" była fantastyczna, choć jakość pozostawiała wiele do rzeczenia.Kolejne ekranizacje były coraz gorsze...

Źródło: KLIK

4. Jeszcze niedawno trafiłam na jakimś kanale na "Gumisie". I wróciły wspomnienia o magicznym soku z gumi-jagód, który dawał siłę, skoczność i wiele innych. W dzisiejszych czasach przydałby się taki sok.

Źródło: KLIK

5. "Krecik". Chyba każdy urodzony w latach 80 i 90 XX wieku pamięta przygody Krecika. Mimo, że była to bajka niema uwielbiałam ją oglądać. Teraz rzadko emitowane są stare bajki, a szkoda, bo te nowe w ogóle nie oddają tamtego klimatu.

Źródło: KLIK

A wy jakie bajki oglądaliście w dzieciństwie? Czekam na odpowiedzi w komentarzach.
W następnym poście wracam do normalnych postów. :)

Pozdrawiam,
Weronika ;)


11 komentarzy:

  1. Jejku ja oglądałam dokładnie te same bajki co Ty!
    Niestety dzisiejsze bajki zabieraja dzieciństwo dzieciom :(
    Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, Łatek był jedną z moich ulubionych bajek. I Smerfy. Oprócz nich nie przypominam sobie żadnej innej ;)
    Julia
    http://my-imperfect-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to jest 17 lat :p Ja i mój chłopak jesteśmy starsi a lubimy obejrzeć bajkę, kreskówkę i to z czystą przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku również oglądałam te bajki <3

    http://wobecmysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham smerfy, uważam, że to najlepsza bajka ♥

    Obserwuję <3

    http://thepaulciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwacja za obserwacje? Zacznij a na pewno się odwdzięczę <3 SWIETNY TEN BLOG :* :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Do dziś mam słabość do "Misia z błękitnego domu" lecz starszej wersji. Obecna mi się nie podoba. Za bardzo rozbudowana. KOcham jezcze "Clifforda", "Tom i Jerry", "Scooby Doo"(pierwotną wersję). Fantastyczny post. ;)

    Zapraszam na mój blog :D http://michalina-gramza.blogspot.com/2014/10/o-wodach-polskich.html obs - obs, kom - kom? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog i wpis. Zapraszam do mnie: http://kaloriaspalona.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń