środa, 1 października 2014

#37. Avon, Anew Clinical, Eye Lift (Program liftingujący okolice oczu)

Witajcie!
W dzisiejszym poście recenzja kremu podwójnie liftingującego okolice oczu. Zapraszam do zapoznania się z moimi dzisiejszymi wypocinami.
Jak wygląda opakowanie każdy widzi. Do zakupu tego produktu namówiła mnie koleżanka, która jest konsultantką Avon. Cena promocyjna wynosi 10.99 zł więc nie była ona astronomicznie wysoka. Muszę dodać, że krem jest bardzo wydajny- używałam przez 2 miesiące i mam jeszcze ponad 1/3 pudełeczka.

Co uzyskałam:
-po pierwszy użyciu wyraźnie zmniejszył zmarszczki (!)
-przestały pojawiać się nowe zmarszczki mimiczne (!) 

-bardzo dobrze nawilża
-żel bardzo dobrze chłodzi, a krem nawilża
-pozbyłam się cieni pod oczami (!)
-zmniejsza obrzęki

Co mi się podoba:
-ładnie pachnie
-szybko się wchłania
-nadaje się jako baza pod makijaż
-wydajny
-nie podrażnia
-nie uczula

Co mi się nie podoba:
-cena, regularna ok 50 zł, a to dużo jak na krem

Używałam: ponad 2 miesiące
Ilość użyć: używałam codziennie lub co 2-3 dni
Moja opinia: 5/5

Tak więc polecam gorąco, jeśli uda się komuś kupić w promocyjnej cenie to rewelka, jeśli nie jest wart tych 50 złotych, naprawdę inwestycja się zwraca ^^


Pozdrawiam,
Weronika :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz