wtorek, 30 września 2014

#36.Wspaniały peeling do twarzy!

Witajcie!
Mam dziś dla was absolutną nowość. Nie jest to nowy produkt na rynku, ale ostatnio zagościł w mojej kosmetyczce. I będzie tam gościł jeszcze długo. Przeczytajcie koniecznie :)

Typowy powrót ze szkoły, typowe wejście do drogerii i nietypowy zakup. Nigdy wcześniej nie kupowałam peelingów w saszetkach, aż do zeszłej soboty. Moja inwestycja okazała się strzałem w dziesiątkę.

Mój wzrok przyciągnęła saszetka peelingu drobnoziarnistego od Lirene, od razu wylądowała w koszyku. Gdy otworzyłam w domu saszetkę nie spodziewałam się co ujrzę. Zwykły peeling, ale efekty ogromne.

Po pierwszym użyciu uzyskałam:
-wyraźnie gładsza skóra
-poprawienie kolorytu
-odblokowanie zaskórników (!)
-oczyszczenie
-odświeżenie
-delikatne ściągnięcie porów

Kolejne użycia:
-zaskórniki się oczyściły (!)
-wyraźne poprawienie kolorytu, przed zastosowaniem miałam problem z cerą, ponieważ po trądziku zostało mi wiele przebarwień
-zauważalnie mniej ropnych krost
-praktycznie nie pojawiają się nowe ropne krostki (!)
-wyraźne oczyszczenie
-wygładzenie
-zmniejszenie blizn po trądziku (!)
-rozpromieniona cera

Używałam: 2 tygodnie
Ilość użyć: 4
Moja opinia: 5/5

Zachęcam wszystkich do zakupu. Jedna saszetka wystarcza nawet na 2-4 użycia. Produkt kosztuje ok. 2zł, więc nie jest to kosmiczna cena. Saszetka jest warta uwagi więc zachęcam do inwestycji w ten peeling.

Pozdrawiam,
Weronika

14 komentarzy:

  1. Stosowałam był świetny. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosowalam, ale muszę wypróbować, świetny pomysł! :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno spróbuję :)
    Obserwuję .
    Zapraszam do mnie
    http://patkaa-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo rzetelna recenzja. Jak będę potrzebowała to pewnie wypróbuję :)

    Zapraszam serdecznie do mnie:
    positivefitlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja stosuje mój ulubiony z serii siarkowej mocy:)
    zapraszam do mnie
    http://kiasob.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też używałam z tej serii, ale ten okazał się lepszy ;)

      Usuń
  6. Podobają mi się takie przejrzyste recenzje, będę wpadać częściej ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna bardzo ciekawa notka. ;) Śliczne zdjęcia.
    Obserwacja za obserwacje? Odpowiedz u mnie lub zwyczajnie zaobserwuj, a ja się odwdzięczę. ^^

    Pozdrawiam, Anu.
    http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Próbowałam, jest naprawdę świetny!
    Zapraszam do siebie:)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. kurczę! Znam te peeling. Cudo! Działa;-))
    Jak dla mnie najlepszy;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy nie mialam tego peelingu. Nastepnym razem jak bede w Polsce to kupie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam maseczki z Lirene i były na prawdę fajne, także chyba skuszę się także na ten peeling, tym bardziej jeżeli ma takie plusy, bo też bardzo mi zależy na pozbyciu się, choć w małym stopni, blizn po trądziku.
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń