niedziela, 28 września 2014

#35. Jak dbać o paznokcie?

Witajcie.
W dzisiejszym odcinku recenzja odżywki miss sporty Nail Expert 5w1. Zapraszam do czytania ;)
Źródło: KLIK

Odżywki używał od ponad dwóch miesięcy i jestem bardzo zadowolona z efektów. ;)
To może od początku.

Ostatni mi czasy płytka moich paznokcie była w stanie agonalnym. Poczytałam w internecie, poszperałam w gazetach i dowiedziałam się, że jeśli płytka nie jest odpowiednio zabezpieczona przed czynnikami środowiska zewnętrznego rozdwaja się, przebarwia, łamie i kruszy. Skierowałam się do Rossmana i mój wybór padł na tę właśnie odżywkę do paznokci.

5 w 1 Kompleksowa pielęgnacja:
-wzmocnienie i odbudowa paznokci
-wygładzenie
-nawilżenie
-połysk i zdrowy wygląd
-szybki wzrost

Efekty:
wygładzenie +/-
odbudowa +/-
nawilżenie +
połysk +
zdrowy wygląd +
szybki wzrost +/-

Czy warto?
Warto. Odkąd zaczęłam stosować odżywkę problemy z paznokciami praktycznie się skończyły. Płytka jest zadbana, elastyczna, ma świetny połysk, przede wszystkim nie łamie się ani nie kruszy. Dzięki temu produktowi zapuściłam paznokcie, po 5 latach obgryzania. Godny polecenia każdej dziewczynie, która marzy o długich paznokciach.

Jak zabezpieczyć płytkę?
Wystarczy pomalować ją odżywką, nie koniecznie wymienioną w notce. Na polskim rynku króluje wiele produktów godnych polecenia. W celu ochrony wystarczy użyć bezbarwnego lakieru albo Top Coat. Najważniejsze jest, aby nie używać jednego produktu za długo. Po kilku miesiącach płytka przyzwyczai sie i kuracja przestanie przynosić efekty. Dlatego warto robić przerwy.

Inne sposoby na zadbane paznokcie:
-picie drożdży
-picie herbaty ze skrzypu
-branie suplementów diety

Jeśli macie ochotę mogę zrobić post pt: "Jak dbać o paznokcie", w którym opisze inne sposoby, pomagające w kuracji.

Pozdrawiam,
Weronika ;)

19 komentarzy:

  1. Ja mam z eveline, tez nie jest zła:)
    Zapraszam do mnie na konkurs TUTAJ i na rozdanie TUTAJ

    BLOG | FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio myślałam jaka by kupić, może mój wybór padnie na tą opisana w notce powyżej... :)

    Pozdrawiam, Liryczny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jest dużo tańsza niż inne odżywki, a przynosi dużo lepsze efekty ;)

      Usuń
  3. Musze wypróbować:)

    Zapraszam do mnie!
    Mogła byś poklikać w linki do ubrań z sheinside?
    lewa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię odżywki, po nich paznokcie są błyszczące i często się nie łamią ;)

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post! Musze wypróbować tę odżywkę, bo opis wygląda zachęcająco. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie stosowałam jeszcze żadnych odżywek ale może się na nią skuszę :) http://malinabymylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jedna z niewielu odżywek, która nie poległa w moim kosmetycznym boju :)

      Usuń
  7. Koniecznie muszę wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie próbowala ; p Dopiero jestem na etapie kiedy przestaje obgrywac ... najwyzszy czas ! ; ) Napewno kiedys wypróbuje .
    Pozdrawiam , Ilonciaa
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz mieć odpowiednia motywację, po tej odżywce paznokcie wyglądają tak fajnie, że aż żal obgryzać ;)

      Usuń
  9. Miałam kiedyś podobną odżywkę, też z Miss Sporty, ale taką miętową. Była bardzo fajna, dodawała trochę mlecznego wyglądu.
    Ogółem na razie muszę skończyć moje stare odżywki, dopiero potem kupię nową. ;)

    inspiratium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej też używałam, ale ta sprawdziła się dużo lepiej ^^

      Usuń
  10. super rzecz! ja używałam tylko utwardzacza z eveline gdyż nie wiedziałam czy jest coś lepszego :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;-)
    Jeżeli zaobserwujesz powiadom mnie o tym
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka z eveline zawiera szkodliwy składnik, jeśli byłabyś na niego uczulona, mogłyby Ci nawet zejść paznokcie.

      Usuń
  11. Oj, chyba to będzie moja kolejna "inwestycja" ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno skorzystam :) U mnie od jakiegoś czasu paznokcie są w tragicznym stanie . ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja korzystam z Sally Hansen. Są skuteczne;-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam z Eveline diamentową i ją uwielbiam jest świetna. Ale niestety nie można zbyt długo jej używać, bo ma wiele skutków ubocznych co już pewnie większość czytało na różnych blogach.
    Może z czasem spróbuję i tą.
    Fajnie byłoby jakbyś stworzyła taki post o dbaniu o długie paznokcie, bo może i ja znajdę ciekawe sposoby, coś odkryję. :)

    OdpowiedzUsuń