środa, 17 września 2014

#30. Produkty, których używałam sierpień/wrzesień.

Witajcie. Dziś kolejny post o testowanych przeze mnie produktach. W połowie sierpnia wybrałam się na mega zakupy. Kupiłam dużo kosmetyków i różnych pierdółek. Zapraszam do czytania, chętnie poczytam Wasze opinie ;)
Produkty, których używałam lipiec/sierpień KLIK

#1. Lovely, St. Tropez
Źródło zdjęcia: KLIK

Plusy:
+szybko schnie
+bardzo wydajny
+fajny pędzelek, pozwala uniknąć zabrudzenia skórek
+po zastygnięciu nie trzeba używać top coat
+jedna warstwa wystarcza
+cena (na promocji w Rossmannie ok. 4-5 zł)
Minusy:
-nie zauważyłam 

#4. Avon Care, Royal Jelly Hand Cream; Intensywnie nawilżający krem do rąk z mleczkiem pszczelim

Źródło zdjęcia: KLIK
Plusy:
+cena (ok 5-6zł)
+wydajny
+zapach
+dobrze nawilżający
+zapach długo utrzymuje się na dłoniach
+brak parafiny w składzie
Minusy:
-długo się wchłania(Ja stosowałam na noc nakładając bawełniane rękawiczki, wtedy uzyskiwałam fantastyczny efekt)
-bardzo gęsta konsystencja
-po użyciu lepią się dłonie
Mimo minus polecam wszystkim, których ręce wymagają natychmiastowej regeneracji i nie mają za wiele czasu.

#3.Mrs. Potter's ekspresowa odżywka bez spłukiwania wzmocnienie i regeneracja

Plusy:
+ułatwia rozczesywanie
+nie obciąża włosów
+nie pozostawia tłustej warstwy
Minusy:
-nie zauważyłam regeneracji

#4. Palmolive, Naturals, żel pod prysznic, z Olejkiem z Makadamii i kakao

Źródło zdjęcia: KLIK
Plusy:
+ładny zapach
+długo się utrzymuje
+cena
+dobrze się pieni
+wydajny
Minusy:
-nie zauważyłam

#5. SYOSS, Keratin Hair Perfection, szampon do włosów

Źródło zdjęcia: KLIK
Plusy:
+ładny zapach
+zapach utrzymuje się nawet do 3 dni
+nie obciąża włosów
+nie pozostawia tłustej warstwy
+cena
+zauważyłam nieznaczną poprawę
Minusy:
-nie zauważyłam

Na dziś to wszystko ;)
Pozdrawiam,
Weronika ;)




7 komentarzy:

  1. Ten lakier z lovely ma prześliczny kolor, posiadam podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty :)
    Napewno przetestuje
    Wiu-wiuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne produkty ! Chciałabym je przetestować . Ten lakier do paznokci jest śliczny .

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne produkty wiekszość jest mi znanych i lubianych :)
    Zapraszam do mnie na post o stylizacji francuskiej ... ?
    http://but-your-faith-in-me-was-so-clear.blogspot.com/...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta odżywka z Mrs.Potter jest świetna! Nie mogę się bez niej obyć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem do rąk też jest fajny, ale potem lepią się ręce :)

      Usuń
  6. Mam taki krem z Avonu tylko kakaowy, świetnie nawilża, gdy mam bardzo suche ręce :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń