sobota, 16 sierpnia 2014

#7. 5 sposobów na szybki porost włosów. Nawet 4 cm w miesiąc! Sposób piąty.

Dzień dobry! ;)
Dziś prezentuje ostatni piąty sposób na szybki porost włosów.


SPOSÓB PIĄTY!!!

Olejek rycynowy
Olejek rycynowy jest produktem stosowanym w wielu gałęziach produktu kosmetycznego. Ma on wiele zastosowań, pomaga także w przyśpieszeniu porostu włosów. Produkt zawiera składniki, które pomagają w odbudowie oraz wzmacniają strukturę włosa.
Olejek można stosować na wiele sposobów. Ja osobiście używam go w formie maseczki. Po 3 zastosowaniach zauważyłam poprawę. 

Sposób pierwszy- maseczka:
SKŁADNIKI:
-żółtko jajka
-łyżka olejku rycynowego
-2 łyżki oliwy z oliwek
PRZYGOTOWANIE:
Żółtko jajka rozbić i połączyć z olejkiem rycynowym i oliwą. Składniki wymieszać i delikatnie podgrzać. Nałożyć na włosy.
MOJE UWAGI:
-nakładać na lekko zwilżone włosy
-trzymać 30 minut na włosach
-owinąć głowę ręcznikiem lub założyć czepek
-stosować raz w tygodniu
-spłukiwać ciepłą wodą z dodatkiem soku z cytryny
Osobiście myję włosy po maseczce, ale to jest indywidualna sprawa ;)


Sposób drugi:
Kilka kropel olejku dodać do gotowych maseczek i/lub szamponu. Może trochę przyśpieszyć porost włosów, ale ten sposób bardziej wpływa na strukturę: włosy stają się bardziej sprężyste, mniej łamliwe, są elastyczniejsze, przystają wypadać.


Sposób trzeci: olejowanie skóry głowy
Kilka kropel olejku połączyć z niewielka ilością wody, delikatnie podgrzać. Nacierać skórę głowy raz w tygodniu. UWAGA! Nie nadaje się do skóry wrażliwej. Możliwe efekty nie pożądane: pieczenie skóry głowy, podrażnienie skóry głowy, przesuszenie skalpu. Dla jednych receptura bywa zbawienna i pomaga, dla innych zabójcza, osobiście nie stosowałam, ale słyszałam kilka pozytywnych opinii. Zostawiam do przemyślenia.  


Sposób czwarty: olejowanie skóry głowy cz.II
Kilka kropel olejku połączyć z oliwą z oliwek lub innym olejem, w celu rozrzedzenia go. Nacierać skórę głowy raz w tygodniu. UWAGA! Nie nadaje się do skóry wrażliwej. Możliwe efekty nie pożądane: pieczenie skóry głowy, podrażnienie skóry głowy, przesuszenie skalpu. Dla jednych receptura bywa zbawienna i pomaga, dla innych zabójcza, osobiście nie stosowałam, ale słyszałam kilka pozytywnych opinii. Zostawiam do przemyślenia.  





To tyle z mojej strony ;) 
Pozdrawiam, 
Weronika ;)

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny oraz przydatny post.:)

    Może wspólna obserwacja? ;)
    http://oliviejulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wypróbuję ten sposób, na moje włosy może olejek coś zdziała ;) Dzięki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie to olejową nie! Muszę w końcu spróbować :-) pozdrawiam i xzapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiedziałam że olejek rycynowy ma takie zastosowanie XD zawsze go kojarzyłam jako lek przeczyszczający :p

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie polecam jasnowłosym - olej rycynowy przyciemnia włosy.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post musze wypróbować któryś ze sposobów:)

    http://dlaniejdlaniego007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosowałam i mi niestety przyciemniał włosy a na naturalny odrost nie chciała się przyjąć farba... Ale ciemnowłosym polecam, ja teraz stosuję olej kokosowy :).
    Obserwuję i pozdrawiam, http://lifestylebymaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jak narazie taką maseczkę miałam na głowie z 3 razy, zobaczę za miesiąc, dwa co z tego będzie ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie poszukuję naturalnych sposobów na to, żeby włosy mi szybciej rosły, mam olejek rycynowy, ale boję się go użyć. Boję się, że zrobię coś nie tak i ołysieję..

    OdpowiedzUsuń