piątek, 15 sierpnia 2014

#6. Sposobów na szybki porost włosów. Nawet 4 cm w miesiąc! Sposób czwarty!

Cześć!
Przyszedł czas na czwarty z pięciu sposobów na porost włosów*.
*Kolejne sposoby w następnych postach. Chcesz być na bieżąco? Obserwuj! 

MAGICZNA MOC DROŻDŻY! CZ. II

SPOSÓB CZWARTY!!!

Kolejna kuracja, którą sama stosowałam. Polecam gorąco. UWAGA! To nie jest kuracja dla osób wrażliwych.
Moje włosy bardzo polubiły drożdże. Maseczka z drożdży oraz picie codziennie rozpuszczonych drożdży wyraźnie poprawiły kondycję moich włosów. Stały się bardziej miękkie, lśniące, zaczęły szybciej rosnąć oraz przestały wypadać.
Dzięki piciu drożdży wzmocniły się także moje paznokcie oraz oczyściła cera. Jestem bardzo zadowolona i polecam wszystkim. 
W stosowaniu drożdży należy pamiętać o jednej zasadzie. Drożdże należy zalać WRZĄCYM mlekiem lub WRZĄCĄ wodą, inaczej mogą zacząć fermentować w przewodzie pokarmowym, pozbawić nas witamin z grupy B i działać niekorzystnie na układ trawienny. Drożdże zawierają wiele substancji odżywczych, które pomagają w oczyszczaniu organizmu.

SKŁADNIKI:
-szklanka mleka lub wody
-1/4 opakowania drożdży
PRZYGOTOWANIE:
Drożdże zalać wrzącym mlekiem lub wodą. Odstawić na 15-20 minut. Po upływie określonego czasu można dodać miód, cukier, sok z cytryny lub limonki w celu polepszenia smaku.
MOJE UWAGI:
-należy pić ciepłe
-zalewać WRZĄCYM mlekiem lub WRZĄCĄ wodą

Kuracji nie należy stosować dłużej niż 2-3 miesiące!! Potem należy zrobić przerwę, aby organizm mógł się zregenerować. W trakcie oraz po kuracji, proponuje przyjmować witaminę B. 

Poniżej prezentuję naturalne źródła witaminy B ;)


Witamina B1 występuje:
-w chudym mięsie,
-rybach,
-soi,
-fasoli,
-produktach mlecznych,
-owocach i warzywach.

Witamina B3 jest obecna
-w produktach mlecznych,
-orzechach, 
-jajkach,
-chudym mięsie,
-rybach i drobiu.

Witaminy B5 i B7 występują w tych samych produktach spożywczych, takich jak:
-jajka,
-ryby,
-produkty mleczne i pełnoziarniste,
-brokuły,
-ziemniaki,
-chuda wołowina,
-drożdże i rośliny strączkowe.

Najlepszym źródłem witaminy B12 jest:
-drób,
-ostrygi,
-mleko i produkty mleczne,
-jajka

*Kolejne sposoby w następnych postach. Chcesz być na bieżąco? Obserwuj!


Chciałbym zaprosić Was na ciekawego bloga:  LINK ;)


Pozdrawiam serdecznie
Weronika ;)

22 komentarze:

  1. I jeszcze trzreba pamiętać zeby pić drożdze ok 15 minut po zalaniu wrzątkiem xD Też piłam, smak nawet wytrzymałam i potem były nawet w miarę smaczne :D ale efektów raczej za dużych nie zauważyłam ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny post skorzystam. JA zaobserwowałam teraz twoja kolej tak jak się umawiałyśmy :D http://happyyoungw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zaobserwowałam ;) Pozdrawiam ;D

      Usuń
  3. Drożdże.. hmm może kiedyś spróbuję
    kolorowy-kwiatuszek.blogspot.com
    inne--spojrzenie.blogspot.com
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na razie moje włosy są bardzo długie :) Ale kiedy będę mieć z nimi problem, chętnie skorzystam z Twojej metody!
    natalierosalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe sposoby :)

    http://wwielkimswieciekosmetykow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post bardzo przydatny :D

    Ja już obserwuję mogę liczyć na rewanż ? http://happiness902100.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że pozytywnie się zaskoczyłam. Zamieszczasz tu dużo pożytecznych porad i to w dodatku sprawdzonych, co bardzo mi się podoba. Cóż, ja się odchudzam, a tak w sumie to już kończę i niestety kondycja moich włosów bardzo się pogorszyła, więc zapewne wykorzystam Twój sposób. Chciałam tylko zapytać, czy da się to przełknąć? Smak drożdży zapewne nie jest zbyt przyjemny. Zaczynam obserwować, bo doprawdy warto : ) Pozdrawiam!
    victoryorsovngarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początki bywają trudne. Mi osobiście bardzo nie smakowały. Na samym początku ja stosowałam według przepisu: 1/4 opakowania drożdży, 3/4 szklanki mleka, 1/4 szklanki soku z cytryny lub limonki. Cytryna działała oczyszczająca także na twarz ;) Pamiętaj, drożdże zalewa się WRZĄCYM mlekiem i zostawia na 15-20 minut, potem możesz dodać sok z cytryny ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za cenną uwagę. Postaram się coś zdziałać w kierunku tej czcionki ; ) Muszę tylko czekać, aż wyjadę gdzieś do miasta i zakupię drożdże, bo mieszkam na kompletnym zadupiu i od razu wezmę się za kurację! Wiesz, czasem trzeba się jakoś przełamać i wziąć w garść... Jeżeli nie zmienię swojego podejścia, to nie mam na co liczyć.

      Usuń
    3. Ja też mieszkam na wsi. Nie ma u nas sklepu, ale na są sąsiedniej wsi jest, i nawet mają drożdze. ;)

      Usuń
  8. Super porady. Może kiedyś też wypróbuję sposób z drożdżami, ale jak narazie mam długie włosy, nawet może za długie.
    Pozdrawiam,
    http://okotygrysaa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. juz widze , ze nie raz skorzystam z twoich porad a tymczasem zapraszamy http://sailing-bees.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju fajna porada :D Szczerze nigdy o takim czymś nie słyszałam, ale musze spróbować ! ;)

    http://jerry-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że to bardzo ciekawa porada. Prawdopodobnie spróbuję, bo bardzo chciałabym mieć dłuższe włosy niż mam ;))

    Co powiesz na wzajemną obserwację? Odpowiedz u mnie.


    Pozdrawiam,
    ~ E.Silat

    Zapraszam, nowa notatka:
    http://enepsignos-silat.blogspot.com
    oraz krótkie opowiadanie
    http://enepsignos-silat.blogspot.com/p/nothing-like-us.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Słysząłam o picu drożdży, ale nie odważyłbym się. A maseczki chętnie spróbuję, bo właśnie zapuszczam włosy, chociaż i tak same bardzo szybko mi rosną :)
    obserwuję i pozdrawiam

    nada-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny blog .Ciekawa porada :0
    http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Froksanablogg.blogspot.nl%2F&h=fAQGYGU0e

    OdpowiedzUsuń
  14. słyszałam już o tym ale sie boje ;p

    na face pytałaś o obserwacje :) ja już i czekam na rewanz :)
    http://jjustyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drożdże raczej nie zaszkodzą ;)
      Obserwuję, chyba nawet już kilka dni ;)
      Jako Weronika Malinowska jakby coś ;)

      Usuń
  15. Ciekawy sposób może kiedyś się na niego zdecyduje Pozdrawiam :)
    http://daybykara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń