wtorek, 12 sierpnia 2014

#4. 5 sposobów na szybki porost włosów. Nawet 4 cm w miesiąc! Sposób drugi!

Cześć.
Dziś zaprezentuję Wam drugi z pięciu sposobów na porost włosów*.
*Kolejne sposoby w następnych postach. Chcesz być na bieżąco? Obserwuj! 

MOC GORCZYCY!

Domowa maseczka jest bardzo skuteczna. Sama ją stosowałam i mogę przyznać, że pomaga. Na maseczkę natrafiłam na stronie www.zszywka.pl. Początkowo byłam nastawiona sceptycznie, ponieważ autorka posta obiecywała 10 cm w miesiąc. To nie było realne i nadal nie jest. ALE! Moje włosy po 4 tygodniach stosowania urosły ponad 4cm.  Do testowania maseczki zachęciłam również koleżanki. Nie narzekały. :D
1cm- 1 tydzień!
Kolejny miesiąc stosowania przyniósł trochę inne efekty. Moje włosy były ładniejsze, mocniejsze, bardziej sprężyste i elastyczne. Co najważniejsze! Przestały wypadać! Choć urosły trochę mniej, bo nieco ponad 3cm. Potem zaprzestałam stosowania maseczki.

TRZEBA ROBIĆ PRZERWY W KURACJI! 

SPOSÓB DRUGI!!!

Jak wygląda przepis owego cuda? Tłumaczę i objaśniam ;) 
SKŁADNIKI:
-2 łyżki zmielonej gorczycy
-ciepła woda
-jedno żółtko
-2 łyżeczki oliwy z oliwek
-2 łyżeczki cukru
PRZYGOTOWANIE:
Zmieloną gorczycę połączyć z ciepłą wodą. Dodać cukier i żółtko. Rozmieszać. Na koniec dodać oliwę z oliwek. Wszystkie składniki powinny się dobrze połączyć. Maseczka powinna mieć dość rzadką konsystencję, aby łatwo rozprowadzała się po włosach.
MASECZKĘ NAKŁADAĆ RAZ W TYGODNIU!

MOJE UWAGI!
-nakładać na  mokre włosy
-maseczka powinna być ciepła, ALE NIE GORĄCA
-włosy z nałożoną maseczką, owinąć w ręczni (ręcznik, także mógłby być ciepły)
-maseczkę należy trzymać na głowie godzinę.
-maseczka, może piec skórę głowy
-maseczka, nie nadaje się do skóry wrażliwej



UWAGA! NIE PONOSZĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA KONSEKWENCJE STOSOWANIA SPECYFIKU!

*Kolejne sposoby w następnych postach. Chcesz być na bieżąco? Obserwuj! 


Pozdrawiam,
Weronika. ;)

8 komentarzy:

  1. Hymm... chętnie zastosuję gdyż chciałabym żeby szybciutko mi włosyy choć trochę urosły :)
    Ciekawy pomysł :)

    Zapraszam do mnie : http://namedreams.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. interesujacy poswt, jednak design bloga nie podoba mi się ;// na twoim miejscu bym go zmieniła

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś słyszałam o cudownej mocy gorczycy, jednak słszałam też sporo przeciwwskazań. Pozostanę jednak przy piciu drożdzy i wcierce Jantar! :)

    Na moim blogu SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM organizuję giveaway, w którym do wygrania jest crop top i shopper bag! Zapraszam i życzę miłego popołudnia :)

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaskoczyłaś mnie ta gorczycą ;) Ja akurat lepiej wyglądam w włosach za ramiona ale może komuś poleca :)
    I zapraszam do mnie na nowy rozdział opowiadania :
    http://thevampirediariesskryteserca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo przydatny post ;))
    hah, jednak mi to niepotrzebne moje włosy i tak strasznie szybko rosną ;)

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł! Nigdy o tym nie słyszałam i chyba spróbuję :)

    http://ola-write.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł, muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń