poniedziałek, 11 sierpnia 2014

#2. Produkty, których używałam. lipiec/sierpień

Cześć ;) To znowu ja.
Dziś chciałabym przedstawić wam kilka produktów, których sama używałam. Niektóre sprawdziły się rewelacyjnie, inne poległy w boju. A więc zapraszam do czytania.


#1. L`Biotica, Regenerujący krem do rzęs
Używałam tego produktu regularnie przez 3 tygodnie. Krem pozwolił zapomnieć o problemach z rzęsami. Widzę, to tak:
Plusy:
+nie powoduje podrażnień
+nie szczypie w oczy           
+rzęsy przestały wypadać
+rzęsy stały się dłuższe i grubsze
+łatwa aplikacja
+cena (ok.10-15zł)
+wydajny
+dostępność (jest w każdej aptece)
+ładne opakowanie, na nim skład i sposób stosowania, wszystko szczegółowo wytłumaczone
Minusy:
Nie znalazłam


#2. Eveline, Nail Therapy Professional, 8w1 Total Action, Skoncentrowana odżywka do paznokci. 
Produkt stosowałam ponad miesiąc. Początkowo spełniał oczekiwania, a potem-porażka.
Plusy
+ paznokcie zyskały lepszy kształt 
+ nie pojawiają się już białe plamy na płytce
+ minimalnie szybciej rosną
+ nie łamią się (są bardzo elastyczne)
Minusy
-działa do czasu
-wolno schnie
-nie nadaje się jako baza pod lakier
-niewygodne opakowanie
-nie zapobiega rozdwajaniu;
-bardzo wysusza skórki dookoła paznokci jak się gdzieś niechcący wyjedzie

#3. Syoss, Repair Therapy, Balsam (Odżywka do włosów suchych i zniszczonych). 
Stosuję to odżywkę od 2 tygodniu. Kupiłam ją w promocji za 10zł. Spełniła moje oczekiwania.
Plusy:
+pozostawia miękkie włosy
+pomoga w rozczesaniu włosów
+ładny zapach
+wydajna
+nie obciąża włosów
+ włosy są w lepszej kondycji
+Ma fajną, lekką konsystencję i dobrze zmywa się z włosów
+cena- 15zł/500ml
Minusy:
Nie znalazłam

#4. Garnier, Essentials, Tonik witaminowy do skóry normalnej i mieszanej
Stosuję ten produkt ponad miesiąc i jestem w pełni zadowolona
Plusy:
+oczyszcza
+odświeża
+tonizuje
+nie podrażnia
+nie szczypie w oczy
+ma przyjemny zapach
+jest ogólnie dostępny
+w dobrej cenie 10zł/200ml
+wydajny
+nie uczula
+poręczne opakowanie
+szybko się wchłania
Minusy:
Nie znalazłam

#5. Aflofarm Fabryka Leków, Regenerum, Regeneracyjne serum do rąk. 
Używałam produktu przez 3 tygodnie. Niestety bardzo się rozczarowałam.
Plusy:
+ładnie pachnie
+wygodne opakowanie
Minusy:
-nie zauważyłam poprawy stanu skóry
-efekt nawilżenia na chwilę 
-nie regeneruje skóry
- niezbyt wydajny
-wygórowana cena
Pozdrawiam, Weronika ;)

7 komentarzy:

  1. drugi produkt właśnie używam, jedyne do czego mogę się przyczepić to, że faktycznie bardzo wolno schnie i czasem się zapominam. ;)
    czwarty używałam kiedyś, lubiłam go, ale w sumie jakoś go porzuciłam. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post. ;) Pozdrawiam.
    http://kasia-blog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama używałam Eveline, Nail Therapy Professional masz racje schnie potwornie wolno :/ Ale efekty są ^^ Post fajny przyjemnie się czyta :)
    Zapraszam http://thevampirediariesskryteserca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post! : ) używam jak narazie odżywki do paznokci i mam nadzieje ze przyniesie jakis efekt : )
    http://justyna-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważaj proszę na odżywki z eveline. Zawierają szkodliwy formaldehyd, który przy dłuższym stosowaniu może powodować choroby paznokci. Formaldehyd jest konserwantem.. i paznokcie wyglądają lepiej nie przez to, że są odżywione.. ale są po prostu "zakonserwowane". Aby poczytać więcej polecam wujka google :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, lubię takie pomocne komentarze ;)
      Napiszę o tym notkę jeśli pozwolisz. Chciałabym umieścić w niej link Twojego bloga. Co ty na to?
      Pozdrawiam i życzę miłej nocy ;)

      Usuń
    2. Oczywiście napisz ;) im więcej osób będzie wiedziało coś więcej na ten temat, tym lepiej.
      Podobno max 2-3 tygodnie można formaldehyd używać ciągiem.. po tym czasie trzeba zrobić przerwę. Ja natomiast go unikam, ponieważ pomalowałam kiedyś paznokcie odżywką i po około godzinie zaczął mnie mnie jakoś piec kciuk. Patrze na skład.. formaldehyd. Poszłam to gówno od razu zmyć.

      Usuń