niedziela, 24 sierpnia 2014

#18. 5 sposobów na pozbycie się nieproszonego gościa. Sposób drugi.

Cześć ;)
Przyszedł czas na drugi z pięciu sposobów na pozbycie się
pojedynczego pryszcza.*
*Kolejne sposoby w następnych postach ;)
Kolejny sposób sprawdziłam na sobie. Jest bardzo skuteczny. Mogę z czystym sercem polecić każdemu ;)


SPOSÓB DRUGI!

Olejek z drzewa herbacianego

Drzewko herbaciane jest niskim drzewem występuje w Australii. Olejek otrzymywany jest z gałązek szczytowych. Zawiera ponad 90 związków o działaniu bakteriobójczym. Ma bardzo silne właściwości bakteriobójcze, grzybobójcze i wirusobójcze. Wskazany jest do stosowaniu przy trądziku, łojotoku, łupieżu. Usuwa brodawki. Polecany do sporządzania preparatów oczyszczających skórę. Ogranicza powstawanie nowych wykwitów poprzez normalizację pracy gruczołów łojowych. Pomocny także na odleżyny i odmrożenia. Olejek działa również przeciwbólowo, przeciwświądowo, ściągająco na pory skóry i ogólnie regenerująco. Polecany podobnie jak olejek eukaliptusowy do leczenia ran. Zapobiega zakażeniom i równocześnie przyśpiesza procesy regeneracji. Występuje w postaci przezroczystego płynu o zapachu korzennym, ciepłym, ziołowym i ziemistym. Jeden z niewielu olejków, który może być używany bez rozcieńczenia. 
STOSOWANIE: patyczek do uszu namoczyć w olejku przykładać miejscowo do ropnej krosty. Krostkę smarować olejkiem kilka razy dziennie. 




UWAGA! Może wywoływać podrażnienia i reakcję alergiczne.  
To tyle na dziś ;)
*Kolejne sposoby w następnych postach ;)

Pozdrawiam, 
Weronika ;)

13 komentarzy:

  1. Używam jak mi się przypomnij :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz użyłam i więcej razy już nie próbowałam.
    ablonde-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie używałam :)
    http://martienna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie próbowałem , ale nie chcę spróbować , bo jeszcze coś się stanie ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. zależy w jakiej aptece. Ja kupowałam po 7 zł i po 9 zł za 10 ml.
      Buteleczka wystarczała mi na 2-3 miesiące przy bardzo częstym stosowaniu.

      Usuń
    2. o super myślę że warto wypróbować ;)

      Usuń
  6. nie używałam nigdy. Może kiedyś spróbuję :)
    Obserwuję :) może rewanż? :)
    http://coldpanter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam naprawdę wielu środków pryszczobójczych z różnym skótkiem, ale olejku z drzewa herbacianego nie stosowałam, nawet nie wiedziałam, że może mi pomóc, ale dzięki temu postowi wypróbuję go :)
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy post :>
    zapraszam do mnie :> http://wiktoriajeener.blogspot.de
    obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń