sobota, 23 sierpnia 2014

#17. 5 sposobów na pozbycie się nieproszonego gościa.

Witajcie.
W cyklu 5-ciu postów przedstawię Wam sprawdzone sposoby na pozbycie się nieproszonego gościa- pryszcza.* Ten poradnik jest pomysłem jednej z Was. Mam nadzieje, że zaspokoję Twoją ciekawość.
*Kolejne sposoby w następnych postach ;)




Trądzik jest schorzeniem dotykającym głównie osoby w wieku dojrzewania i po tym okresie jego objawy powinny ustąpić. Jednak nie zawsze tak się dzieje. Trądzik jest chorobą  skóry, której często towarzyszy stan zapalny. Dotyczy dużej liczby osób w okresie pokwitania – od około 12.–13. aż do 20.–25. roku życia. Powstają wtedy zmiany typu krostek, zaskórników lub torbieli ropnych na skórze twarzy, pleców, ramion lub klatki piersiowej – czyli w tzw. okolicach łojotokowych. Miejsca te są najbogatsze w gruczoły łojowe, wytwarzające łój. Jeśli dojdzie do ich zatkania w wyniku zbyt dużej produkcji łoju lub nadmiernego rogowacenia, przy ujściu gruczołów powstają charakterystyczne zmiany trądzikowe. 
Ale my nie o trądziku. Tylko o pojedynczym pryszczu, którego możemy łatwo zlikwidować ;)

SPOSÓB PIERWSZY!

LÓD ;)

Lód jest stosowany jako szybki sposób na pozbycie się pryszcza. Kostkę lodu zawijamy w cienką szmatkę, wkładamy do cienkiej torebki foliowej lub aplikujemy po prostu na skórę. Kostkę przykładamy przez 30 sek-1 min do skóry. Zabieg powtarzamy kilka razy dziennie np. co 30 minut. Po 3-4 zabiegach widać już różnicę. Lód schładza stan zapalny i zmniejsza obrzęk. Otoczka ropnej krosty bo kilku stosowaniach zmienia kolor z czerwonej na różową. Dodatkowo zimno obkurcza pory. Lód pomaga w oczyszczeniu skóry z łoju i tłuszczu. 
Skoro lód pomaga w oczyszczaniu dlaczego nie stosować go częściej. Osobiście masaż twarz kostką lodu stosuje dwa razy w tygodniu, nie ukrywam, że stan mojej cery uległ znacznej poprawie. Skóra stała się jędrna, bardziej elastyczna i napięta. Jestem zadowolona ;)



*Kolejne sposoby w następnych postach ;)


Pozdrawiam,
Weronika ;)

8 komentarzy:

  1. Ooo lód chętnie to wypróbuje i sprawdzę czy u mnie zadziała ;)
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również podczas upalnych dni stosowałam lód , nie dość , że super sposób na ochłodę to twarz wydawała się super odświeżona. A przede wszystkim gładka , delikatna. Codziennie myję zimna wodą , efekt też fajny .;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł. Nigdy go jeszcze nie stosowałam, ale spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatne rady+bardzo fajne imię masz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy sposób ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł, jeszcze nie próbowałam. Ostatnio wymysliłam jednak coś, po czym ogólnie moja cera wygląda dużo lepiej, a wcale nie uganiam się za żadnymi maściami i innymi kosmetykami. Mam jakiś żelo-peelingo-maseczko-cudnakrosty i biorę go pod prysznic. Zwykle biorę gorące kąpiele, więc pory sie oczywiście otwierają. Myję twarz tym moim specyfikiem na gorąco pod prysznicem, a zaraz po wyjściu płukam twarz lodowatą wodą. Naprawdę widać efekty ;)
    nevermind-factory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł i do tego na mnie się sprawdza , więc polecam ! :)

    http://magiclookandstoriespolish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń