wtorek, 19 sierpnia 2014

#12. 5 sposobów na piękne, długie rzęsy. Sposób trzeci.

Witajcie.
Dziś prezentuje Wam kolejny sposób, który spowoduje, że Wasze rzęsy będą miękkie i lśniące.*
*Kolejne w następnych postach.
Metodę tę testowałam przez 3 miesiące, po pierwszych 30 dniach zauważyłam znaczną poprawę. Jeśli Twoim marzeniem są piękne, długie rzęsy, który pomogą ci kusić spojrzeniem przeczytaj koniecznie tą notkę!


SPOSÓB TRZECI!

Oliwa z oliwek

Olej roślinny o zmiennym zabarwieniu od złocistożółtego do żółtozielonego, charakterystycznym zapachu oraz specyficznym smaku. Otrzymywany jest w wyniku procesu tłoczenia „na zimno” lub „na gorąco” miąższu owoców oliwki. W niskich temperaturach, poniżej 15 °C mętnieje, przy czym jest to proces odwracalny. Ze względu na wrażliwość na światło, oliwa powinna być przechowywana w butelkach z ciemnego szkła. To tyle na temat tego cudownego specyfiku. A teraz sposób.
BĘDZIE POTRZEBNE:
-czysta szczoteczka po tuszu do rzęs
-oliwa z oliwek 
-suszarka do włosów lub piecyk dmuchający ciepłym powietrzem
CO ROBIMY:
Szczoteczkę po tuszu do rzęs moczymy w oliwie z oliwek i delikatnie podgrywamy. Nakładamy na rzęsy, zostawiamy najlepiej na całą noc. Rano zmywamy.
UWAGA: Przed nałożeniem oliwy należy umyć twarz, aby oczyścić rzęsy ze wszelkich zanieczyszczeń: brudu, kurzu. Szczoteczkę po każdorazowej aplikacji należy umyć pod ciepłą bieżącą wodą.  
Na dziś to wszystko, zapraszam jutro. ;)

Pozdrawiam,
Weronika ;)

11 komentarzy:

  1. Korzystałam z tego sposobu i mi pomógł, wpłynął także na to, że rzęsy się mocno wydłużyły, są grubsze i zdrowsze. Ciekawy blog, dodaję do obserwowanych i lecę przeglądać dalej :)
    http://ochasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno skorzystam. Ogólnie to dużo u Ciebie fajnych postów :)
    paryzanka1889.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ten sposób działa i go polecam! :)
    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno kiedyś wypróbuję :) super :)
    http://ruczaj-patrycja.blogspot.com/ ---> zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wypróbuję! Fajnie, że natrafiłam na twojego bloga, możne dowiedzieć się dużo ciekawych rzeczy, aszczególnie o rzęsach ;)
    Zapraszam na nowy post u mnie! http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W moim domu oliwa z oliwek nigdy nie znika, ale nie sądziłam, że mogę ją do tego wykorzystać. Chciałam tylko zapytać, czy sposób ten działa również na pogrubienie rzęs? Moje są długie i ciemne, gdyż mam ciemną oprawę oczu, ale zależy mi na ich naturalnym pogrubieniu. Będę Ci bardzo wdzięczna za pomoc. Trzymam za Ciebie kciuki w dalszej pracy. Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdego działa to inaczej, moje rzęsy znacznie się pogrubiły, ale na efekt musiałam czekać długo bo prawie 1,5 miesiąca, dalej było tylko lepiej, ale w 3 miesiącu osiągnęły punkt krytyczny i odmówiły dalszego pogrubienia, stawały się tylko mocniejsze, bardziej miękkie i lśniące.
      Pogrubiały się przez 1,5 miesiąca, ale efekt był oszałamiający, warto poczekać ;)

      Usuń
  7. Nie za bardzo znam się na makijażu. Może zrobić ci design bloga?
    Zapraszam: stella191.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz długie piękne rzęsy, nie musisz ich malować bo i tak kusisz spojrzeniem ;)

      Usuń
  8. Bardzo fajny, przydatny blog na który chętnie będę zaglądać :)Zapraszam na swojego : http://www.bijouxdemargot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuje Ci za te notkę.Może nie mam jakiś mega krótkich rzęs ale z tą oliwą to z nieba mi spadłaś ;) Łatwy sposób i nie trzeba iść do sklepu (leniuchy się cieszą ;)!!) bo z tego co wiem oliwa w domu jest :)
    Jestem Ci bardzo wdzięczna że piszesz w jaki sposób stosować np wyżej wymienioną oliwę.
    Czekam z niecierpliwością na kolejne notki i pozdrawiam :)

    https://thevampirediariesskryteserca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń