poniedziałek, 18 sierpnia 2014

#11. 5 sposobów na długie, piękne rzęsy. Sposób drugi.

Cześć.
Nadszedł czas na przedstawienie drugiego sposobu na długie, piękne rzęsy. O produkcie, który będzie Wam potrzebny wspominałam w poście o włosach. Jak już pewnie się domyślacie, mam na myśli olejek rycynowy. Ma on wiele zastosowań w przemyśle kosmetycznym, a teraz może pomóc wam w poprawie kondycji rzęs. Nie przedłużajmy i zaczynajmy ;)



SPOSÓB DRUGI!

Olejek rycynowy

Olejek rycynowy jest to produkt roślinny, otrzymywany z nasion byliny – rącznika pospolitego przez wyciskanie oleju na zimno i wygotowywanie z wodą. Takie postępowanie pozwala na rozkład toksycznej toksoalbuminy – rycyny, której obecność w nasionach sprawia, że ich zażycie może wywołać śmiertelne zatrucie. Głównym (ok. 80%) składnikiem oleju rycynowego jest gliceryd. W jego składzie znajdują się również mniejsze ilości glicerydów kwasów oleinowego, linolowego i innych. Olej rycynowy to gęsta ciecz, bezbarwna lub jasnożółta. Na powietrzu gęstnieje, ale nie twardnieje. Tak twierdzi Wikipedia. Nie wiem, nie znam się, jedno mogę powiedzieć na kurację do rzęs nadaje się fenomenalnie i daje świetny efekt ;)
BĘDZIE POTRZEBNE:
-czysta szczoteczka po tuszu do rzęs
-olejek rycynowy
-suszarka do włosów lub piecyk dmuchający ciepłym powietrzem
CO ROBIMY:
Szczoteczkę po tuszu do rzęs moczymy w olejku rycynowym. Następnie delikatnie podgrzewamy go ciepłym powietrzem suszarki lub piecyka. Taką mieszankę nakładamy na rzęsy. Zostawiamy na całą noc.
UWAGA! Szczoteczkę po każdym użyciu należy umyć ciepłą wodą. Przed każdym nowym zabiegiem należy umyć twarz, w celu oczyszczenia rzęs z: brudu, kurzu, resztek tuszu itd. Musisz jednak pamiętać, aby nie rozgrzewać na raz całej butelki ponieważ raz podgrzany olejek nie nadaje się do ponownego użycia.





Pozdrawia,
Weronika ;)



11 komentarzy:

  1. Mam krótki rzęsy więc na pewno skorzystam :)

    http://byaniablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, ale zawsze jak widzę blogerkę o takim samym imieniu jak moje, od razu mam uśmiech na twarzy. :)
    Bardzo fajny post, podoba mi się ten cykl ze sposobami. Wiele już słyszałam o olejku rycynowym, niestety na razie go nie posiadam. Nie wiedziałam, że olejek trzeba podgrzać np. suszarką, dobra rada. ;) Może wkrótce zaopatrzę się w to cudo.
    Pozdrawiam! :)

    http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością skorzystam z tej porady, bo w końcu co uszczęśliwia dziewczynę jak nie domowe spa? :)
    Sądzę, że będę wpadała na twojego bloga częściej, bo czasami wypada popracować nad sobą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam długie rzęsy i nie będę tego używać. Z resztą ja nie przywiązuję wagi do mojego wyglądu :p Ale przydatny artykuł i fajny blog ;)

    http://jerry-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog, na pewno skorzystam z tego sposobu :)

    style-of-katy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dobre sposoby:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie że jest instrukcja :)
    Przyjemny post a informacje podane czaro na białym ^^
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy rozdział
    http://thevampirediariesskryteserca.blogspot.com/
    Komentarze miło widziane :) ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne sposoby ale ja nie musze ich wykorzystywac bo mam dlugie rzesy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post :)
    mogłabym prosić o poklikanie? :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/08/collage.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Również bardzo gorąco polecam olejek rycynowy, potrafi czynić cuda.. Dzięki za wpis ;)

    OdpowiedzUsuń