niedziela, 17 sierpnia 2014

#10. W poszukiwaniu właściwej drogi..

Witajcie znowu! Cieszę się, że tak wielu z Was jest ze mną każdego dnia. Ten post nie będzie o włosach, o modzie czy produktach. W dzisiejszej odsłonie, wytłumaczę wam dlaczego na moim blogu pojawiają się tematy z różnych kategorii. Zapraszam do czytania.
Jak każdy młody człowiek mam 1000 pomysłów na swoje dalsze życie. Jedne są dobre, drugie złe. Bloga założyłam niedawno. Cieszę się, że mogę dzielić się z wami moimi pomysłami. Nie chce ograniczać tematów na blogu do jednej kategorii. Nie wiem w czym się sprawdzę. Na razie poszukuje właściwej drogi. Każdego z Was należy traktować w inny sposób, bo każdy z Was jest inny. Na mojej witrynie nie znajdziecie ściśle określonego tematu, który będę kontynuować. Mam wiele pomysłów na wpisy, ale czasu jest mało. Więc w skrócie. Moja strona będzie zawierać jeszcze wiele kategorii, nosze się z zamiarem napisaniu postu na temat ćwiczeń fizycznych, które uskuteczniam. Będzie to cykl postów przedstawiających zdrowy tryb życia. Kiedy będą ukazywać się te notki? Nie wiem. Jak najdzie mnie ochota na napisanie jednego z nich. Tworzenie wpisów jest trudne. Dlaczego? Jeśli piszesz to pewnie wiesz. W Twojej notce musi się znaleźć coś ciekawego, co zainteresuje większość. Nie ma opcji, że Twój wpis zainteresuje wszystkich, bo każdy lubi co innego. Dalej. Wpis musi zawierać poprawną składnie i stylistykę, nie może być chaotyczny, a czasami do jednego pojęcia nasuwa Ci się wiele wątków. Nie każdy potrafi napisać dobry post. Dlaczego zapytacie. Ponieważ się nie stara? Ponieważ robi to na pokaz? Ponieważ brakuje mu weny i zmusza się do pisania postów, żeby nie stracić obserwatorów? Występuje wiele czynników, które to potwierdzają.
W następnych postach możecie się spodziewać postów na temat:
-mojego ulubionego programu telewizyjnego
-ćwiczeń fizycznych
-zdrowego trybu życia
-mojego zdania na temat miłości na odległość
-coś EKSTRA: "Moja miłość na odległość"
-10 rzeczy, które chcę zrobić przed śmiercią
- miast, które mi się podobają
- "Strach przed nauczycielem, zwiększa strach przed tym czego uczy"
Na te posty, będziecie musieli jednak trochę poczekać. Posty o miłości na odległość oraz "Moja miłość na odległość" będą ukazywać się w środy, ponieważ to jest dla mnie szczególny dzień. Dlaczego? O tym też będzie post ;)
Jeżeli macie jakieś pomysły na posty piszcie je w komentarzach. Nie boję się żadnego tematu. O każdym zaproponowanym przez Was coś napiszę, mniej lub więcej, to się zobaczy ;)
Cieszę się, że jesteście ze mną. Zapraszam do komentowania tego jak i innych postów oraz obserwowania mojego bloga. Dziękuje ;)


Pozdrawiam,
Weronika. ;) 

1 komentarz:

  1. Ale poczułam się staro :)

    P.S. Wyłącz weryfikację obrazkową, bo trochę wkurza.

    OdpowiedzUsuń